Yıllar önce üniversite sıralarında otururken, bir hayalim vardı. Toplumda iz bırakacak, insanların yaşamına değer katacak, ileri mühendislik teknikleri içeren büyük ölçekli projelere imza atabilmek.

Mezuniyet sonrasında bir yandan sektörün ileri gelen firmalarında deneyim kazanırken diğer yandan teknik uzmanlığımı akademik çalışmalar ile güçlendirdim. Bu süreçte de hayalimi hep aklımda ve kalbimde tuttum. İleride kuracağım Yüce Yapı’nın temellerini yaratacak prensipleri not almaya başladım. İşte Yüce Yapı, 2006 yılında genç bir mühendisin hedeflerinden gerçeğe böyle dönüştü.

Bugün Yüce Yapı, geride bıraktığı 10 yılı aşkın süre içinde uluslararası ve ulusal iş ortaklarının güvenini kazanmış, Türkiye’nin anıtsal mühendislik projelerinde imzası olan köklü bir kurum haline geldi. Dünyanın en yüksek asma köprüsünün inşasından kent yaşamına kolaylık katan metro projelerine, dünyanın en derin batırma tüp projesinden dünyanın en uzun dördüncü köprüsüne kadar pekçok projede önemli roller oynadı. Yüce Yapı, istisnasız olarak hızlı, iyi organize edilmiş, etik ve kaliteli hizmet sunarak müşterilerinin vazgeçilmez mühendislik hizmeti ortağı haline geldi.

İnanıyorum ki, Yüce Yapı önümüzdeki on yıllarda da tüm birikimi, enerjisi ve güçlü ekibi ile yapılara ruh ve zeka katmaya devam edecek. Bir mühendis adayının hayallerinden doğan bu yolculuk, pek çok mühendisin gerçek deneyimlerine ve toplumun değişimine yol açacak eserlere dönüşmeye devam edecek.

Engin Yüce
Genel Müdür, Yüce Yapı
  • 2006

    Yüce Yapı kuruldu

  • 2006

    Marmaray projesi kapsamında alt yüklenici olarak çalışmalar başladı

  • 2008

    Yapısal tasarım işleri başladı

  • 2011

    Marmaray projesi, Sirkeci İstasyonu ile ilk tünel betonarme imalatları başladı

  • 2013

    Yavuz Sultan Selim Köprüsü Avrupa Yakası Ana Kule betonarme inşaatına başlandı.

  • 2014

    Osmangazi Köprüsü Projesi kapsamında ilk çelik imalatlar başladı.

  • 2014

    Alarko-Makyol ile Levent-Hisarüstü Metro Projesi çalışmaları başladı.

  • 2015

    Yavuz Sultan Selim Köprüsü bakım ve servis yolu betonarme imalatı kapsamında ilk kez dengeli konsol kalıp arabası kullanıldı.

  • 2016

    Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy Metrosu kapsamında Çakmak İstasyonu yolcu platformu inşaatına başladı.

  • 2016

    Yavuz Sultan Selim Köprüsü Genleşme Derzleri ve Sürtünmeli Sarkaç Mesnet Montajları yapıldı.

Daha fazla bilgi almak, soru ve önerileriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.